Od 1997 Centrum Edukacji Niestacjonarnej Politechniki Gdańskiej bierze udział w projektach UE, które dotyczą kształcenia na odległość. Nie wszystkie z tych projektów dają w efekcie wysokiej jakości produkty. Główna przyczyna tkwi w pomijaniu procedur jakości, które bądź w ogóle nie są brane pod uwagę, albo pojawiają się zbyt późno. W artykule zaproponowano procedury określające jakość kursów na odległość na przykładzie doświadczeń zgromadzonych w programach Leonardo da Vinci (TeleCAD, EMDEL, 1998-2004). Zaproponowane rozwiązanie wykorzystano do oceny szkolenia TeleCAD w projekcie CURE (Centre for Urban Construction and Rehabilitation: Technology Transfer, Research and Education, 5 Program Ramowy, 2002-2005).
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Aktywność konferencyjna
- Typ
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2004
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Metody ewaluacji kursów internetowych - przykłady projektów UE." link otwiera się w nowej karcie