Przedstawiono koncepcję zintegrowanego, współbieżnego projektowania konstrukcji oraz procesów wytworzenia i montażu określonej klasy wyrobów tj. pomp hydraulicznych, stosowanych w układach hamulcowych pojazdów dostawczych. Omówiono ograniczenia i możliwości doboru alternatywnych technologii wytworzenia komponentów oraz realizacji procesu montażu, dla określonej postaci konstrukcyjnej wyrobu, a spełniającej wymagania technologiczności formułowane w ramach analizy DFMA. Zawarto wyniki analiz porównawczych i oceny ilościowej stosowanych w praktyce konstrukcji oraz proponowanych (udoskonalonych) rozwiązań projektowych pomp hamulcowych wg kryteriów pracochłonności i kosztu wariantu adekwatnego procesu technologicznego oraz zdefiniowanych mierników efektywności montażu.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Aktywność konferencyjna
- Typ
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Język
- angielski
- Rok wydania
- 2005