Autor przedstawia cele oraz program przedmiotu Zarządzanie organizacjami niekomercyjnymi, prowadzonego dla studentów kierunku zarządzanie i marketing na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. W programie kształcenia główną uwagę skoncentrowano na wskazaniu studentom rosnącego znaczenia organizacji niekomercyjnych (zarówno publicznych jak i pozarządowych) w Polsce oraz konieczności stopniowego i systemowego wprowadzenia instrumentów zarządzania, w tym elementów zarządzania publicznego do codziennej praktyki tych organizacji. Ważnym elementem programu jest również identyfikacja czynników sprzyjających oraz utrudniających wprowadzanie nowoczesnych metod zarządzania do praktyki organizacji niekomercyjnych, co może mieć znaczenie dla absolwentów kierunku zarządzanie i marketing, rozpoczynających coraz częściej pracę zawodową w tych organizacjach. Program kształcenia opracowano na podstawie najnowszej dostępnej literatury oraz doświadczeń autora.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Rok wydania
- 2005