Rodział przezentuje możliwości rozwinięcia zakresu tradycyjnych badań HCI (Human-Computer Interaction) o zagadnienia ekonomiczne, związane z jakością usług on-line, postrzeganą przez użytkownika/klienta. Praca zawiera modele jakości usług on-line oparte na elementach marketingu relacji i na wykorzystaniu ekonomicznych determinant zachowań konsumenckich w usługach on-line. Rozdział prezentuje modele projektowania i rozwoju przykładowych usług on-line oraz związki tych modeli z badaniami w zakresie komunikacji człowiek-komputer oraz jakości użytkowwej systemów interaktywnych.
Authors
Additional information
- DOI
- Digital Object Identifier link open in new tab 10.1007/978-1-84628-941-5_14
- Category
- Publikacja monograficzna
- Type
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
- Language
- angielski
- Publication year
- 2008
Source: MOSTWiedzy.pl - publication "HCI and the economics of user experience" link open in new tab