Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

HCI and the economics of user experience

Rodział przezentuje możliwości rozwinięcia zakresu tradycyjnych badań HCI (Human-Computer Interaction) o zagadnienia ekonomiczne, związane z jakością usług on-line, postrzeganą przez użytkownika/klienta. Praca zawiera modele jakości usług on-line oparte na elementach marketingu relacji i na wykorzystaniu ekonomicznych determinant zachowań konsumenckich w usługach on-line. Rozdział prezentuje modele projektowania i rozwoju przykładowych usług on-line oraz związki tych modeli z badaniami w zakresie komunikacji człowiek-komputer oraz jakości użytkowwej systemów interaktywnych.

Autorzy

Informacje dodatkowe

DOI
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego link otwiera się w nowej karcie 10.1007/978-1-84628-941-5_14
Kategoria
Publikacja monograficzna
Typ
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
Język
angielski
Rok wydania
2008

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "HCI and the economics of user experience" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie