Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Koncepcja pomiaru jakości obsługi klienta w zakładach opieki zdrowotnej.

Niniejsza rozprawa doktorska poświęcona jest problematyce zarządzania jakością w systemach gospodarczych. Dotyczy ona szczególności metodyki pomiaru jakości obsługi klienta w zakładach opieki zdrowotnej. Ustawiczna transformacja systemów opieki zdrowotnej, zarówno w Polsce i na świecie, jednocześnie niedostatek opracowań, dotyczących zarządzania jakością w opiece zdrowotnej (szczególnie w przychodniach), dowodzi konieczności poszukiwania koncepcji, ukierunkowanych na poprawę jakości tych podmiotach gospodarczych. Niniejszej rozprawie, opracowano krteria jakościowe oraz autorską koncepcję pomiaru i ciagłego doskonalenia jakości obsługi klienta.

Authors

Additional information

Category
Doktoraty, rozprawy habilitacyjne, nostryfikacje
Type
praca doktorska pracowników zatrudnionych w PG oraz studentów studium doktoranckiego
Language
polski
Publication year
2008

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Koncepcja pomiaru jakości obsługi klienta w zakładach opieki zdrowotnej." link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab