Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Koncepcja pomiaru jakości obsługi klienta w zakładach opieki zdrowotnej.

Niniejsza rozprawa doktorska poświęcona jest problematyce zarządzania jakością w systemach gospodarczych. Dotyczy ona szczególności metodyki pomiaru jakości obsługi klienta w zakładach opieki zdrowotnej. Ustawiczna transformacja systemów opieki zdrowotnej, zarówno w Polsce i na świecie, jednocześnie niedostatek opracowań, dotyczących zarządzania jakością w opiece zdrowotnej (szczególnie w przychodniach), dowodzi konieczności poszukiwania koncepcji, ukierunkowanych na poprawę jakości tych podmiotach gospodarczych. Niniejszej rozprawie, opracowano krteria jakościowe oraz autorską koncepcję pomiaru i ciagłego doskonalenia jakości obsługi klienta.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Doktoraty, rozprawy habilitacyjne, nostryfikacje
Typ
praca doktorska pracowników zatrudnionych w PG oraz studentów studium doktoranckiego
Język
polski
Rok wydania
2008

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Koncepcja pomiaru jakości obsługi klienta w zakładach opieki zdrowotnej." link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie