Niniejsza rozprawa doktorska poświęcona jest problematyce zarządzania jakością w systemach gospodarczych. Dotyczy ona szczególności metodyki pomiaru jakości obsługi klienta w zakładach opieki zdrowotnej. Ustawiczna transformacja systemów opieki zdrowotnej, zarówno w Polsce i na świecie, jednocześnie niedostatek opracowań, dotyczących zarządzania jakością w opiece zdrowotnej (szczególnie w przychodniach), dowodzi konieczności poszukiwania koncepcji, ukierunkowanych na poprawę jakości tych podmiotach gospodarczych. Niniejszej rozprawie, opracowano krteria jakościowe oraz autorską koncepcję pomiaru i ciagłego doskonalenia jakości obsługi klienta.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Doktoraty, rozprawy habilitacyjne, nostryfikacje
- Typ
- praca doktorska pracowników zatrudnionych w PG oraz studentów studium doktoranckiego
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2008
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Koncepcja pomiaru jakości obsługi klienta w zakładach opieki zdrowotnej." link otwiera się w nowej karcie