Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Możliwości zastosowania badań marketingowych w szkołach wyższych

Polskie szkoły wyższe funkcjonujące w otoczeniu rynkowym zmuszone są do stosowania działań marketingowych. Jednym z nieodzownych elementów związanych z marketingiem, a zarazem warunkiem "dobrego" jego zastosowania są badania marketingowe. W opracowaniu przedstawiono różne rodzaje badań niezbędne dla szkół wyższych. Uporządkowano je z punktu widzenia podejmowanych działań marketingowych związanych z klientami. Takie spojrzenie na badania marketingowe jest o tyle ważne, o ile wskazuje, jakim celom mają one służyć oraz w jakich obszarach można i należy je wykorzystywać.

Authors

Additional information

Category
Publikacja monograficzna
Type
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Language
polski
Publication year
2009

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Możliwości zastosowania badań marketingowych w szkołach wyższych" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab