Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Możliwości zastosowania badań marketingowych w szkołach wyższych

Polskie szkoły wyższe funkcjonujące w otoczeniu rynkowym zmuszone są do stosowania działań marketingowych. Jednym z nieodzownych elementów związanych z marketingiem, a zarazem warunkiem "dobrego" jego zastosowania są badania marketingowe. W opracowaniu przedstawiono różne rodzaje badań niezbędne dla szkół wyższych. Uporządkowano je z punktu widzenia podejmowanych działań marketingowych związanych z klientami. Takie spojrzenie na badania marketingowe jest o tyle ważne, o ile wskazuje, jakim celom mają one służyć oraz w jakich obszarach można i należy je wykorzystywać.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja monograficzna
Typ
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Język
polski
Rok wydania
2009

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Możliwości zastosowania badań marketingowych w szkołach wyższych" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie