Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Cechy i umiejętności specjalisty ds. marketingu (w opinii studentów)

W artykule zaprezentowano kompetencje pracowników ds. marketingu. Przedstawiono je z punktu widzenia studenta, na podstawie przeprowadzonych badań. Wskazano na takie zagadnienia jak: cechy osobowe, otwartość specjalisty, stosunek do zasad etycznych, rodzaj wiedzy i jej interdyscyplinarny charakter. Dokonano także oceny nabytych umiejętności w trakcie zajęć z Podstaw marketingu. Zweryfikowano opinię studentów na temat marketingu po zakończeniu zajęć. Na końcu opracowania przedstawiono wady i zalety wykorzystywanej w trakcie prowadzonych zajęć metody projektu.

Authors

Additional information

Category
Publikacja monograficzna
Type
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Language
polski
Publication year
2010

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Cechy i umiejętności specjalisty ds. marketingu (w opinii studentów)" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab