Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Cechy i umiejętności specjalisty ds. marketingu (w opinii studentów)

W artykule zaprezentowano kompetencje pracowników ds. marketingu. Przedstawiono je z punktu widzenia studenta, na podstawie przeprowadzonych badań. Wskazano na takie zagadnienia jak: cechy osobowe, otwartość specjalisty, stosunek do zasad etycznych, rodzaj wiedzy i jej interdyscyplinarny charakter. Dokonano także oceny nabytych umiejętności w trakcie zajęć z Podstaw marketingu. Zweryfikowano opinię studentów na temat marketingu po zakończeniu zajęć. Na końcu opracowania przedstawiono wady i zalety wykorzystywanej w trakcie prowadzonych zajęć metody projektu.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja monograficzna
Typ
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Język
polski
Rok wydania
2010

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Cechy i umiejętności specjalisty ds. marketingu (w opinii studentów)" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie