Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Funkcje dydaktyczne naukowych kół marketingu

Skuteczne nauczanie marketingu w polskich uczelniach jest niezwykle trudnym i złożonym procesem. Marketing w swej naturze jest ściśle związany z praktyką gospodarczą. Absolwent szkoły wyższej powinien - oprócz kompleksowej wiedzy teoretycznej - być przygotowany do rozwiązywania rzeczywistych problemów rynkowych. Pozyskanie praktycznych umiejętności wykorzystania wiedzy zdobywanej w toku studiów oraz rozwinięcie umiejętności organizacyjnych i interpersonalnych, umożliwia aktywne członkowstwo w kole naukowym. Może ono pełnić istotną rolę w procesie dydaktyki marketingu.

Authors

Additional information

Category
Publikacja monograficzna
Type
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Language
polski
Publication year
2010

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Funkcje dydaktyczne naukowych kół marketingu" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab