Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Funkcje dydaktyczne naukowych kół marketingu

Skuteczne nauczanie marketingu w polskich uczelniach jest niezwykle trudnym i złożonym procesem. Marketing w swej naturze jest ściśle związany z praktyką gospodarczą. Absolwent szkoły wyższej powinien - oprócz kompleksowej wiedzy teoretycznej - być przygotowany do rozwiązywania rzeczywistych problemów rynkowych. Pozyskanie praktycznych umiejętności wykorzystania wiedzy zdobywanej w toku studiów oraz rozwinięcie umiejętności organizacyjnych i interpersonalnych, umożliwia aktywne członkowstwo w kole naukowym. Może ono pełnić istotną rolę w procesie dydaktyki marketingu.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja monograficzna
Typ
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Język
polski
Rok wydania
2010

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Funkcje dydaktyczne naukowych kół marketingu" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie