Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Search engine marketing jako istotne narzędzie komunikacji marketingowej

Komunikacja marketingowa firmy w Internecie musi uwzględniać tzw. marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM). O efektywnej obecności przedsiębiorstwa w Sieci można mówić, gdy łatwo znaleźć serwis internetowy uwzględniając organiczne wyniki wyszukiwania wyszukiwarek, reklamy typu pay-per-click, optymalizację kluczowych fraz, istotność linków przychodzących (zewnętrznych) oraz wartość zamieszczonych treści. Każdy element projektu strony internetowej (struktura kodu, zamieszczone treści i grafika) powinien łączyć w sobie cele SEM z pozostałymi instrumentami komunikacji marketingowej. SEM to proces promowania serwisu internetowego m. in. za pośrednictwem pozycjonowania stron oraz płatnej reklamy w wyszukiwarkach internetowych. Dzięki pozycjonowaniu można poprawić rankingi strony dla istotnych słów kluczowych w wynikach wyszukiwania, poprawić strukturę serwisu, jego treści oraz liczby linków przychodzących. Istotne jest również to, że pozycjonowanie jest jedną z tańszych instrumentów komunikacji marketingowej w Internecie.

Authors

Additional information

Category
Publikacja w czasopiśmie
Type
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Language
polski
Publication year
2011

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Search engine marketing jako istotne narzędzie komunikacji marketingowej" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab