Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Search engine marketing jako istotne narzędzie komunikacji marketingowej

Komunikacja marketingowa firmy w Internecie musi uwzględniać tzw. marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM). O efektywnej obecności przedsiębiorstwa w Sieci można mówić, gdy łatwo znaleźć serwis internetowy uwzględniając organiczne wyniki wyszukiwania wyszukiwarek, reklamy typu pay-per-click, optymalizację kluczowych fraz, istotność linków przychodzących (zewnętrznych) oraz wartość zamieszczonych treści. Każdy element projektu strony internetowej (struktura kodu, zamieszczone treści i grafika) powinien łączyć w sobie cele SEM z pozostałymi instrumentami komunikacji marketingowej. SEM to proces promowania serwisu internetowego m. in. za pośrednictwem pozycjonowania stron oraz płatnej reklamy w wyszukiwarkach internetowych. Dzięki pozycjonowaniu można poprawić rankingi strony dla istotnych słów kluczowych w wynikach wyszukiwania, poprawić strukturę serwisu, jego treści oraz liczby linków przychodzących. Istotne jest również to, że pozycjonowanie jest jedną z tańszych instrumentów komunikacji marketingowej w Internecie.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja w czasopiśmie
Typ
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język
polski
Rok wydania
2011

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Search engine marketing jako istotne narzędzie komunikacji marketingowej" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie