Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Jakość w marketingu - Kreowanie systemu identyfikacji wizualnej na przykładzie UMCS Lublin

Zarządzanie jakością dotyczy wszystkich dziedzin pracy przedsiębiorstwa od systemu funkcjonowania organizacji do produktu finalnego dostarczonego na rynek. W przypadku wyższej uczelni, produkt finalny ma inny charakter niż w sektorach produkcyjnych. Wytwór ów nie jest namacalny, nie jest przedmiotem fizycznym, wiąże się natomiast z wiedzą, którą absolwenci posiadają. Polityka jakości prowadzona na uczelniach może dotyczyć wszystkich obszarów ich funkcjonowania. Wątek ten zostanie omówiony w niniejszym artykule. Szczególny nacisk zostanie położony na kwestie związane z prowadzeniem polityki zarządzania jakością w dziedzinie marketingu, budowaniem silnej identyfikacji wizualnej, więzi z marką, a także z długofalową lojalnością wobec uczelni wyższej.

Authors

Additional information

Category
Publikacja monograficzna
Type
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Language
polski
Publication year
2010

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Jakość w marketingu - Kreowanie systemu identyfikacji wizualnej na przykładzie UMCS Lublin" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab