Zarządzanie jakością dotyczy wszystkich dziedzin pracy przedsiębiorstwa od systemu funkcjonowania organizacji do produktu finalnego dostarczonego na rynek. W przypadku wyższej uczelni, produkt finalny ma inny charakter niż w sektorach produkcyjnych. Wytwór ów nie jest namacalny, nie jest przedmiotem fizycznym, wiąże się natomiast z wiedzą, którą absolwenci posiadają. Polityka jakości prowadzona na uczelniach może dotyczyć wszystkich obszarów ich funkcjonowania. Wątek ten zostanie omówiony w niniejszym artykule. Szczególny nacisk zostanie położony na kwestie związane z prowadzeniem polityki zarządzania jakością w dziedzinie marketingu, budowaniem silnej identyfikacji wizualnej, więzi z marką, a także z długofalową lojalnością wobec uczelni wyższej.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja monograficzna
- Typ
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2010