Obszar delty wisły został dotknięty szeregiem negatywnych zjawisk będących następstwem burzliwej historii tych ziem. ważnym elementem działań naprawczych jest zmiana negatywnego wizerunku miejsca oraz wzmoicnienie poczucia tożsamości terytorialnej wśród (w większości napływowej) społeczności lokalnej.artykuł przedstawia dotychczasowe dościwadczenia oraz perspektywy dalszych działań wybranych miast delty wisły dotyczących wykorzystania, kształtowania lub reinterpretacji charakterystycznych elementów krajobrazu kulturowego na potrzeby zmiany wizerunku miejsca. tłem dla rozważań są zasady marketingu terytorialnego odnoszące się do wizualnych cech przestrzeni.
Authors
Additional information
- Category
- Publikacja w czasopiśmie
- Type
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Language
- polski
- Publication year
- 2012
Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Kształtowanie nowego wizerunku miast delty Wisły" link open in new tab