Obszar delty wisły został dotknięty szeregiem negatywnych zjawisk będących następstwem burzliwej historii tych ziem. ważnym elementem działań naprawczych jest zmiana negatywnego wizerunku miejsca oraz wzmoicnienie poczucia tożsamości terytorialnej wśród (w większości napływowej) społeczności lokalnej.artykuł przedstawia dotychczasowe dościwadczenia oraz perspektywy dalszych działań wybranych miast delty wisły dotyczących wykorzystania, kształtowania lub reinterpretacji charakterystycznych elementów krajobrazu kulturowego na potrzeby zmiany wizerunku miejsca. tłem dla rozważań są zasady marketingu terytorialnego odnoszące się do wizualnych cech przestrzeni.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2012
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Kształtowanie nowego wizerunku miast delty Wisły" link otwiera się w nowej karcie