Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Karta założeń nowego produktu

W pracy przedstawiono istotę i funkcje założeń nowego produktu oraz składniki karty założeń. Założenia te stanowią zestawienie planowanych aspektów technicznych, marketingowych i ekonomicznych dotyczących wdrażanego nowego produktu. Powstają one jako jeden z końcowych elementów fazy przygotowania koncepcji w procesie kształtowania nowego produktu, zaś karta założeń jest ich formalnym wyrazem. Określono trzy podstawowe funkcje założeń nowego produktu. Pierwszą z nich jest funkcja gromadząca – polegająca na zebraniu istotnych informacji, druga planistyczna – ustala się co zamierza się osiągnąć poprzez dane wdrożenie, i trzecia kontrolna – odnosząca się do monitorowania sytuacji w zakresie projektu nowego produktu. W pracy zaprezentowano podstawowe elementy karty założeń nowego produktu oraz ich zawartość

Authors

Additional information

Category
Publikacja monograficzna
Type
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Language
polski
Publication year
2013

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Karta założeń nowego produktu" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab