W pracy przedstawiono istotę i funkcje założeń nowego produktu oraz składniki karty założeń. Założenia te stanowią zestawienie planowanych aspektów technicznych, marketingowych i ekonomicznych dotyczących wdrażanego nowego produktu. Powstają one jako jeden z końcowych elementów fazy przygotowania koncepcji w procesie kształtowania nowego produktu, zaś karta założeń jest ich formalnym wyrazem. Określono trzy podstawowe funkcje założeń nowego produktu. Pierwszą z nich jest funkcja gromadząca – polegająca na zebraniu istotnych informacji, druga planistyczna – ustala się co zamierza się osiągnąć poprzez dane wdrożenie, i trzecia kontrolna – odnosząca się do monitorowania sytuacji w zakresie projektu nowego produktu. W pracy zaprezentowano podstawowe elementy karty założeń nowego produktu oraz ich zawartość
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja monograficzna
- Typ
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2013
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Karta założeń nowego produktu" link otwiera się w nowej karcie