Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

System animacji szkieletów o dowolnej topologii oparty na systemie cząstek

Tworzenie animacji postaci opartych na szkielecie jest jednym z kluczowych problemów w grafice komputerowej. W niniejszym artykule proponowany jest system tworzenia proceduralnych animacji szkieletów o dowolnej topologii wymagający na wejściu określenia ruchu jedynie niewielkiego zbioru punktów kontrolnych. Wykorzystanie algorytmu Verleta zapewnia wysoką wydajność, a odpowiedni automatyczny dobór dodatkowego zestawu warunków pozwala na zachowanie naturalności animacji przez dążenie kończyn szkieletu do położeń możliwie bliskich optymalnym.

Authors

Additional information

Category
Aktywność konferencyjna
Type
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Language
polski
Publication year
2013

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "System animacji szkieletów o dowolnej topologii oparty na systemie cząstek" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab