Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

System animacji szkieletów o dowolnej topologii oparty na systemie cząstek

Tworzenie animacji postaci opartych na szkielecie jest jednym z kluczowych problemów w grafice komputerowej. W niniejszym artykule proponowany jest system tworzenia proceduralnych animacji szkieletów o dowolnej topologii wymagający na wejściu określenia ruchu jedynie niewielkiego zbioru punktów kontrolnych. Wykorzystanie algorytmu Verleta zapewnia wysoką wydajność, a odpowiedni automatyczny dobór dodatkowego zestawu warunków pozwala na zachowanie naturalności animacji przez dążenie kończyn szkieletu do położeń możliwie bliskich optymalnym.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Aktywność konferencyjna
Typ
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Język
polski
Rok wydania
2013

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "System animacji szkieletów o dowolnej topologii oparty na systemie cząstek" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie