Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Miasto jako marka – analiza wybranych działań marketingowych miasta Lublin

W niniejszej pracy przedstawiono mechanizmy i proces kształtowania się miasta jako marki. Celem przeprowadzonych badań była analiza wybranych działań marketingowych Lublina od 2007 r. do 2014 r. Zbadano strategię tworzenia się marki „Lublin Miasto Inspiracji” oraz przedstawiono wybrane kampanie promocyjne. Stwierdzono, że dzięki narzędziu Brand Foundations możliwe było skuteczne stworzenie i wprowadzenie marki miasta na rynek. Narzędzie to umożliwia określenie tożsamości i wizerunku miejsca, tak w teraźniejszości, jak i długofalowej przyszłości. Wobec dynamicznych zmian zachodzących na rynku marek terytorialnych zaprezentowane wyniki mogą być przydatne w praktyce pozostałych polskich miast.

Authors

Additional information

Category
Publikacja w czasopiśmie
Type
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Language
polski
Publication year
2014

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Miasto jako marka – analiza wybranych działań marketingowych miasta Lublin" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab