Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Miasto jako marka – analiza wybranych działań marketingowych miasta Lublin

W niniejszej pracy przedstawiono mechanizmy i proces kształtowania się miasta jako marki. Celem przeprowadzonych badań była analiza wybranych działań marketingowych Lublina od 2007 r. do 2014 r. Zbadano strategię tworzenia się marki „Lublin Miasto Inspiracji” oraz przedstawiono wybrane kampanie promocyjne. Stwierdzono, że dzięki narzędziu Brand Foundations możliwe było skuteczne stworzenie i wprowadzenie marki miasta na rynek. Narzędzie to umożliwia określenie tożsamości i wizerunku miejsca, tak w teraźniejszości, jak i długofalowej przyszłości. Wobec dynamicznych zmian zachodzących na rynku marek terytorialnych zaprezentowane wyniki mogą być przydatne w praktyce pozostałych polskich miast.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja w czasopiśmie
Typ
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język
polski
Rok wydania
2014

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Miasto jako marka – analiza wybranych działań marketingowych miasta Lublin" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie