Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Instrumenty promocji w procesie zarządzania organizacją

W artykule podjęto temat dotyczący roli instrumentów promocji w procesie zarządzania organizacją, odnosząc się do uwarunkowań publicznej uczelni wyższej. Artykuł podzielono na dwie części. W pierwszej, przedstawiono krótką charakterystykę istoty zarządzania organizacją oraz form promocji organizacji. W drugiej części przedstawiono wyniki badania ankietowego, które zostało przeprowadzone wśród studentów Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. Główny cel artykuły koncentrował się wokół analizy i oceny instrumentów promocji stosowanych w procesie zarządzania publiczną uczelnią wyższą, w celu wskazania działań usprawniających ten proces. Artykuł kończą wnioski z przeprowadzonego badania, ze wskazaniem kierunków doskonalenia w podjętym temacie.

Authors

Additional information

Category
Publikacja w czasopiśmie
Type
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Language
polski
Publication year
2016

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Instrumenty promocji w procesie zarządzania organizacją" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab