W artykule podjęto temat dotyczący roli instrumentów promocji w procesie zarządzania organizacją, odnosząc się do uwarunkowań publicznej uczelni wyższej. Artykuł podzielono na dwie części. W pierwszej, przedstawiono krótką charakterystykę istoty zarządzania organizacją oraz form promocji organizacji. W drugiej części przedstawiono wyniki badania ankietowego, które zostało przeprowadzone wśród studentów Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. Główny cel artykuły koncentrował się wokół analizy i oceny instrumentów promocji stosowanych w procesie zarządzania publiczną uczelnią wyższą, w celu wskazania działań usprawniających ten proces. Artykuł kończą wnioski z przeprowadzonego badania, ze wskazaniem kierunków doskonalenia w podjętym temacie.
Autorzy
- dr Marcin Jakubiec,
- dr inż. Elwira Brodnicka link otwiera się w nowej karcie
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2016
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Instrumenty promocji w procesie zarządzania organizacją" link otwiera się w nowej karcie