Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Percepcja jakości obsługi klienta w obszarze rejestracji i poczekalni podmiotuleczniczego w ujęciu relacyjnym - studium przypadku

Niniejsze opracowanie poświęcone jest prezentacji podstawowych aspektów doskonalenia jakości w podmiotach leczniczych. Wybrano jedna z przychodni jako studium przypadku w celu prezentacji kluczowych determinant obsługi pacjenta w obszarze rejestracji i poczekalni. Kluczowym celem artykułu jest analiza percepcji tych dwóch obszarów z perspektywy pacjenta jak i dostawcy usług.

Authors

Additional information

Category
Publikacja w czasopiśmie
Type
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Language
polski
Publication year
2016

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Percepcja jakości obsługi klienta w obszarze rejestracji i poczekalni podmiotuleczniczego w ujęciu relacyjnym - studium przypadku" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab