Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Percepcja jakości obsługi klienta w obszarze rejestracji i poczekalni podmiotuleczniczego w ujęciu relacyjnym - studium przypadku

Niniejsze opracowanie poświęcone jest prezentacji podstawowych aspektów doskonalenia jakości w podmiotach leczniczych. Wybrano jedna z przychodni jako studium przypadku w celu prezentacji kluczowych determinant obsługi pacjenta w obszarze rejestracji i poczekalni. Kluczowym celem artykułu jest analiza percepcji tych dwóch obszarów z perspektywy pacjenta jak i dostawcy usług.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja w czasopiśmie
Typ
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język
polski
Rok wydania
2016

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Percepcja jakości obsługi klienta w obszarze rejestracji i poczekalni podmiotuleczniczego w ujęciu relacyjnym - studium przypadku" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie