Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

E-learning - prawdziwa czy fikcyjna koncepcja edukacyjnego rozwoju uczelni

Nie można zaprzeczyć, że wykorzystanie narzędzi multimedialnych oraz Internetu pozwala na dodanie istotnych, z punku widzenia dydaktyki, komponentów edukacyjnych tworzących kompetencje i umiejętności zawodowe, a także te czysto akademickie. Trzeba rozważyć, czy wszystkie strony procesu dydaktycznego na uczelni są przygotowane do e−learningu. Oczywistym wymogiem jest posiadanie odpowiedniej bazy sprzętowej i przygotowanej kadry – nie tylko do prowadzenia takiego kształcenia, ale i administrującej platformą zdalnego nauczania. Pamiętać należy, że e-edukacja powinna być elementem zintegrowanych systemów informatyzacji uczelni obejmujących rekrutację, obsługę dziekanatów, planowanie obciążenia sal dydaktycznych, obsługę działalności naukowej oraz administracyjnej szkoły wyższej.

Authors

Additional information

Category
Publikacja w czasopiśmie
Type
artykuły w czasopismach
Language
polski
Publication year
2008

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "E-learning - prawdziwa czy fikcyjna koncepcja edukacyjnego rozwoju uczelni" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab