Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

E-learning - prawdziwa czy fikcyjna koncepcja edukacyjnego rozwoju uczelni

Nie można zaprzeczyć, że wykorzystanie narzędzi multimedialnych oraz Internetu pozwala na dodanie istotnych, z punku widzenia dydaktyki, komponentów edukacyjnych tworzących kompetencje i umiejętności zawodowe, a także te czysto akademickie. Trzeba rozważyć, czy wszystkie strony procesu dydaktycznego na uczelni są przygotowane do e−learningu. Oczywistym wymogiem jest posiadanie odpowiedniej bazy sprzętowej i przygotowanej kadry – nie tylko do prowadzenia takiego kształcenia, ale i administrującej platformą zdalnego nauczania. Pamiętać należy, że e-edukacja powinna być elementem zintegrowanych systemów informatyzacji uczelni obejmujących rekrutację, obsługę dziekanatów, planowanie obciążenia sal dydaktycznych, obsługę działalności naukowej oraz administracyjnej szkoły wyższej.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja w czasopiśmie
Typ
artykuły w czasopismach
Język
polski
Rok wydania
2008

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "E-learning - prawdziwa czy fikcyjna koncepcja edukacyjnego rozwoju uczelni" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie