W pracy wymieniono pewne czynniki związane z bezpieczeństwem ruchu drogowego, wskazując łuki poziome dróg jako miejsca, gdzie występuje istotna liczba groźnych w skutkach wypadków. W części pracy obejmującej symulacje numeryczne, zrealizowano serię badań spełniających warunki testu zderzeniowego TB11 ze zmiennym promieniem bariery. Oszacowano wpływ zróżnicowania geometrii na parametry bezpieczeństwa.
Authors
- prof. dr hab. inż. Krzysztof Wilde link open in new tab ,
- dr hab. inż. Kazimierz Jamroz link open in new tab ,
- dr inż. Marcin Budzyński link open in new tab ,
- dr inż. Dawid Bruski link open in new tab ,
- dr inż. Stanisław Burzyński link open in new tab ,
- prof. dr hab. inż. Jacek Chróścielewski link open in new tab ,
- dr inż. Łukasz Pachocki link open in new tab ,
- prof. dr hab. inż. Wojciech Witkowski link open in new tab
Additional information
- DOI
- Digital Object Identifier link open in new tab 10.7862/rb.2017.144
- Category
- Publikacja w czasopiśmie
- Type
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Language
- polski
- Publication year
- 2017