W pracy wymieniono pewne czynniki związane z bezpieczeństwem ruchu drogowego, wskazując łuki poziome dróg jako miejsca, gdzie występuje istotna liczba groźnych w skutkach wypadków. W części pracy obejmującej symulacje numeryczne, zrealizowano serię badań spełniających warunki testu zderzeniowego TB11 ze zmiennym promieniem bariery. Oszacowano wpływ zróżnicowania geometrii na parametry bezpieczeństwa.
Autorzy
- prof. dr hab. inż. Krzysztof Wilde link otwiera się w nowej karcie ,
- dr hab. inż. Kazimierz Jamroz link otwiera się w nowej karcie ,
- dr inż. Marcin Budzyński link otwiera się w nowej karcie ,
- dr inż. Dawid Bruski link otwiera się w nowej karcie ,
- dr inż. Stanisław Burzyński link otwiera się w nowej karcie ,
- prof. dr hab. inż. Jacek Chróścielewski link otwiera się w nowej karcie ,
- dr inż. Łukasz Pachocki link otwiera się w nowej karcie ,
- prof. dr hab. inż. Wojciech Witkowski link otwiera się w nowej karcie
Informacje dodatkowe
- DOI
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego link otwiera się w nowej karcie 10.7862/rb.2017.144
- Kategoria
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2017
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Symulacje numeryczne stalowej bariery ochronnej na łuku drogi" link otwiera się w nowej karcie