Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

NOWE TRENDY I KIERUNKI BADAŃ W MARKETINGU USŁUG

Od momentu pojawienia się koncepcji marketingu usług przechodzi ona nieustającą ewolucję. Pojawiające się nowe trendy (m.in. Service-Dominant Logic, Service Logic, New Service Marketing) i obszary badań marketingu usług (np. Transformative Service Research) skłaniają do dokonywania podsumowań pewnego etapu rozwoju i stawiania pytań, w którym kierunku powinny podążać badania marketingu usług w przyszłości. Celem artykułu jest przedstawienie obecnych trendów w marketingu usług, a także wskazanie przyszłych priorytetowych kierunków badań w tym obszarze. Artykuł ma charakter koncepcyjny i oparty jest o analizę najnowszej literatury przedmiotu.

Authors

Additional information

Category
Publikacja w czasopiśmie
Type
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Language
polski
Publication year
2018

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "NOWE TRENDY I KIERUNKI BADAŃ W MARKETINGU USŁUG" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab