Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

NOWE TRENDY I KIERUNKI BADAŃ W MARKETINGU USŁUG

Od momentu pojawienia się koncepcji marketingu usług przechodzi ona nieustającą ewolucję. Pojawiające się nowe trendy (m.in. Service-Dominant Logic, Service Logic, New Service Marketing) i obszary badań marketingu usług (np. Transformative Service Research) skłaniają do dokonywania podsumowań pewnego etapu rozwoju i stawiania pytań, w którym kierunku powinny podążać badania marketingu usług w przyszłości. Celem artykułu jest przedstawienie obecnych trendów w marketingu usług, a także wskazanie przyszłych priorytetowych kierunków badań w tym obszarze. Artykuł ma charakter koncepcyjny i oparty jest o analizę najnowszej literatury przedmiotu.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja w czasopiśmie
Typ
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język
polski
Rok wydania
2018

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "NOWE TRENDY I KIERUNKI BADAŃ W MARKETINGU USŁUG" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie