Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Wartości dla klientów i organizatorów sympozjum naukowego. Perspektywa modelu biznesu

Prezentowane w pracy wyniki badań są efektem kontynuowania przez nas badań nad modelem biznesu sympozjum naukowego . Ponieważ podstawą każdego modelu biznesu, w ujęciu aksjologicznym, są wartości, przeto obecnie dążyliśmy do sformułowania odpowiedzi na postawione uprzednio pytanie problemowe: jakie wartości są możliwe do osiągnięcia przez organizatorów i uczestników sympozjum naukowego? Dążąc do osiągnięcia tego celu zbudowaliśmy kwestionariusz ankiety w dwóch wersjach. Wersję pełną (zał. 1) skierowano do organizatorów cyklu sympozjów naukowych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Cykl ten jest realizowany przez Instytut Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie wespół z Komitetem Nauk o Zarządzaniu PAN pod wspólnym tytułem „Współczesne problemy zarządzania”. Natomiast do uczestników tego sympozjum skierowaliśmy wersję ujmującą tylko wartości dla klienta (zał. 2). Poza metodą ankietową korzystaliśmy z wnioskowania logicznego oraz analizy porównawczej.

Authors

Additional information

Category
Publikacja monograficzna
Type
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Language
polski
Publication year
2017

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Wartości dla klientów i organizatorów sympozjum naukowego. Perspektywa modelu biznesu" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab