Prezentowane w pracy wyniki badań są efektem kontynuowania przez nas badań nad modelem biznesu sympozjum naukowego . Ponieważ podstawą każdego modelu biznesu, w ujęciu aksjologicznym, są wartości, przeto obecnie dążyliśmy do sformułowania odpowiedzi na postawione uprzednio pytanie problemowe: jakie wartości są możliwe do osiągnięcia przez organizatorów i uczestników sympozjum naukowego? Dążąc do osiągnięcia tego celu zbudowaliśmy kwestionariusz ankiety w dwóch wersjach. Wersję pełną (zał. 1) skierowano do organizatorów cyklu sympozjów naukowych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Cykl ten jest realizowany przez Instytut Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie wespół z Komitetem Nauk o Zarządzaniu PAN pod wspólnym tytułem „Współczesne problemy zarządzania”. Natomiast do uczestników tego sympozjum skierowaliśmy wersję ujmującą tylko wartości dla klienta (zał. 2). Poza metodą ankietową korzystaliśmy z wnioskowania logicznego oraz analizy porównawczej.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja monograficzna
- Typ
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2017