Celem autorki jest analiza wpływu aspektu zarządzania wiedzą u uczestników XXII edycji Konkursu o Pomorską Nagrodę Jakości na wynik oraz uzyskanie wyróżnienia. Konkurs składa się z kilku etapów, m.in. samooceny oraz weryfikacji w siedzibie uczestnika przeprowadzonej przez ekspertów Polskiego Rejestru Statków. Po udziale w konkursie organizacja biorąca w nim udział, poza aspektami marketingowymi uzyskuje informacje zwrotną w postaci raportu w którym zawarta jest dokładna punktacja oraz mocne strony organizacji oraz tzw. obszary do doskonalenia. Celem niniejszej pracy jest analiza mocnych stron organizacji biorących udział w konkursie oraz określenie ile z nich dotyczy tematu zarządzania wiedzą i jakie ma to przełożenie na wyniki konkursu oraz proces ciągłego doskonalenia się.
Authors
Additional information
- Category
- Publikacja monograficzna
- Type
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Language
- polski
- Publication year
- 2020