Celem autorki jest analiza wpływu aspektu zarządzania wiedzą u uczestników XXII edycji Konkursu o Pomorską Nagrodę Jakości na wynik oraz uzyskanie wyróżnienia. Konkurs składa się z kilku etapów, m.in. samooceny oraz weryfikacji w siedzibie uczestnika przeprowadzonej przez ekspertów Polskiego Rejestru Statków. Po udziale w konkursie organizacja biorąca w nim udział, poza aspektami marketingowymi uzyskuje informacje zwrotną w postaci raportu w którym zawarta jest dokładna punktacja oraz mocne strony organizacji oraz tzw. obszary do doskonalenia. Celem niniejszej pracy jest analiza mocnych stron organizacji biorących udział w konkursie oraz określenie ile z nich dotyczy tematu zarządzania wiedzą i jakie ma to przełożenie na wyniki konkursu oraz proces ciągłego doskonalenia się.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja monograficzna
- Typ
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2020
Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Konkurs o Pomorską Nagrodę Jakości w czasach Gospodarki Opartej na Wiedzy" link otwiera się w nowej karcie