Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Rola marketingu w rozwoju żeglugi promowej w Polsce

W pierwszej części artykułu przedstawiono charakterystykę usług promowych w Polsce oraz rolę i jakość tych usług w funkcjonowaniu żeglugi promowej. Druga część przedstawia rolę ustalania cen w usługach promowych oraz stosowane ceny w przedsiębiorstwach promowych w Polsce. W kolejnej części omówione są problemy jakości usług, znaczenie promocji w rozwoju żeglugi promowej oraz formy promocji stosowane przez polskie przedsiębiorstwa promowe. W ostatniej części pracy omówiona została rola dystrybucji w żegludze promowej - na przykładzie polskich armatorów promowych.

Authors

Additional information

Category
Publikacja w czasopiśmie
Type
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Language
polski
Publication year
2002

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Rola marketingu w rozwoju żeglugi promowej w Polsce" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab