Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Rola marketingu w rozwoju żeglugi promowej w Polsce

W pierwszej części artykułu przedstawiono charakterystykę usług promowych w Polsce oraz rolę i jakość tych usług w funkcjonowaniu żeglugi promowej. Druga część przedstawia rolę ustalania cen w usługach promowych oraz stosowane ceny w przedsiębiorstwach promowych w Polsce. W kolejnej części omówione są problemy jakości usług, znaczenie promocji w rozwoju żeglugi promowej oraz formy promocji stosowane przez polskie przedsiębiorstwa promowe. W ostatniej części pracy omówiona została rola dystrybucji w żegludze promowej - na przykładzie polskich armatorów promowych.

Autorzy

Informacje dodatkowe

Kategoria
Publikacja w czasopiśmie
Typ
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język
polski
Rok wydania
2002

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Rola marketingu w rozwoju żeglugi promowej w Polsce" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie