Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Konsekwencje sposobu modelowania mostu na przykładzie drogowego wiaduktu sprężonego.

W ramach projektu próbnego obciążenia nowego wiaduktu sprężonego wykonano obliczenia statyczne rzeczywistej konstrukcji. Rozbieżności pomiędzy założeniami projektowymi a wynikami własnymi, skłoniły do przeprowadzenia analizy wpływu sposobu modelowania przęseł na jego teoretyczne wytężenie. Analizowano cztery modele MES, rusz belkowy, model powłokowo-belkowy, model powłokowo-bryłowy oraz model bryłowy. Rezultaty odniesiono do wyników badań podczas próbnego obciążenia wiaduktu. Sformułowano pewne wnioski dotyczące tworzenia praktycznie użytecznych modeli MES.

Authors

Additional information

Category
Aktywność konferencyjna
Type
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Language
polski
Publication year
2003

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Konsekwencje sposobu modelowania mostu na przykładzie drogowego wiaduktu sprężonego." link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab