Publications Repository - Gdańsk University of Technology

Page settings

polski
Publications Repository
Gdańsk University of Technology

Treść strony

Kreowanie marki narodowej w Polsce w warunkach globalizacji rynku (na przykładzie grupy ATLAS)

Tematem pracy jest budowanie marki narodowej w Polsce w warunkach globalizacji rynku. Autor omawiając pojęcie i istote marki narodowej formułuje własna jej definicję. Stara się wykazać w pracy, że marka narodowa produktu jest z punktu widzenia osiągnięcia korzyści rynkowych - pożądanym towarem i cenioną wartością, dającą możliwośc uzyskania przez tę markę przewagi konkurencyjnej na rynku.

Authors

  • Roman Rojek

Additional information

Category
Doktoraty, rozprawy habilitacyjne, nostryfikacje
Type
praca doktorska pracowników zatrudnionych w PG oraz studentów studium doktoranckiego
Language
polski
Publication year
2005

Source: MOSTWiedzy.pl - publication "Kreowanie marki narodowej w Polsce w warunkach globalizacji rynku (na przykładzie grupy ATLAS)" link open in new tab

Portal MOST Wiedzy link open in new tab