Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Kreowanie marki narodowej w Polsce w warunkach globalizacji rynku (na przykładzie grupy ATLAS)

Tematem pracy jest budowanie marki narodowej w Polsce w warunkach globalizacji rynku. Autor omawiając pojęcie i istote marki narodowej formułuje własna jej definicję. Stara się wykazać w pracy, że marka narodowa produktu jest z punktu widzenia osiągnięcia korzyści rynkowych - pożądanym towarem i cenioną wartością, dającą możliwośc uzyskania przez tę markę przewagi konkurencyjnej na rynku.

Autorzy

  • Roman Rojek

Informacje dodatkowe

Kategoria
Doktoraty, rozprawy habilitacyjne, nostryfikacje
Typ
praca doktorska pracowników zatrudnionych w PG oraz studentów studium doktoranckiego
Język
polski
Rok wydania
2005

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Kreowanie marki narodowej w Polsce w warunkach globalizacji rynku (na przykładzie grupy ATLAS)" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie