Rozwój przedsiębiorstwa jako przedmiot badań, doczekał się wielu opracowań literaturowych (patrz: Birch, Storey, Davidsson, Demar, Wiklund, Coad, Wasilczuk, Matejun itd.), jednak cały czas brakuje odpowiedzi na pytanie dlaczego małe firmy wzrastają i jakie czynniki na ten wzrost wpływają. Brak wiedzy na ten temat nie wynika z braku chęci badawczych, a raczej z nadmiaru problemów z takimi badaniami związanymi. Osoby prowadzące badania dotyczące przedsiębiorczości, jak i jednego z jej przejawów jakim jest wzrost przedsiębiorstwa, niekoniecznie zdają sobie sprawę jak duży wpływ na wyniki mają subiektywne decyzje podejmowane w trakcie całego procesu badawczego przez badacza. Autorka zajmuje się od wielu lat tematyką wzrostu/rozwoju MSP, w oparciu o własne doświadczenia opisuje te subiektywne wybory, dowodząc jednocześnie iż są one jedną z przyczyn braku odpowiedzi na wiele pytań związanych ze wzrostem przedsiębiorstwa, ale także szerzej przedsiębiorczości.
Autorzy
Informacje dodatkowe
- DOI
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego link otwiera się w nowej karcie 10.7172/1644-9584.51.1
- Kategoria
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2015