Zapotrzebowanie na połączenie rozwijającego się Morskiego Portu Gdynia z Kolejową Obwodnicą Trójmiasta. Utworzenie tak zwanych „długich pociągów”. Wpływ katastrof kolejowych na warunki gruntowe i środowisko. Potrzeba modernizacji linii kolejowych. Kolejowa Obwodnica Trójmiasta jako alternatywa dla przejazdu pociągów przez obszar Aglomeracji Trójmiejskiej.
Autorzy
- prof. zw. dr hab. inż. Eugeniusz Dembicki link otwiera się w nowej karcie ,
- prof. dr hab. inż. Eligiusz Mieloszyk link otwiera się w nowej karcie ,
- dr inż. Sławomir Grulkowski link otwiera się w nowej karcie ,
- dr Anita Milewska link otwiera się w nowej karcie ,
- dr inż. Kamila Szwaczkiewicz link otwiera się w nowej karcie
Informacje dodatkowe
- Kategoria
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ
- artykuły w czasopismach
- Język
- polski
- Rok wydania
- 2020