Repozytorium publikacji - Politechnika Gdańska

Ustawienia strony

english
Repozytorium publikacji
Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Technology brands in the digitally-based and network economy. Setting the background

This chapter defines and draws a general picture on Digital Technologies and Technology Brands’ meaning in the current economy. It contextualises the role and channels of digital technology’s impact on their shaping technology brands in network economy. It briefly explains why digital, innovative technologies constitute a perfect background and environment for technology brands of global scope. It discusses the place of technology brands in modern and technology-driven economies, showing their contribution to economic activities, jobs creation, and business running modes—both in economic and managerial terms. Furthermore, it proposes further studies directions.

Autorzy

Informacje dodatkowe

DOI
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego link otwiera się w nowej karcie 10.4324/9781003184638-2
Kategoria
Publikacja monograficzna
Typ
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
Język
angielski
Rok wydania
2023

Źródło danych: MOSTWiedzy.pl - publikacja "Technology brands in the digitally-based and network economy. Setting the background" link otwiera się w nowej karcie

Portal MOST Wiedzy link otwiera się w nowej karcie